8 de març de 2022

L’alumnat de 4t i 5è ha participat en la jornada del Dia Internacional  de les Dones organitzada des de les àrees d’Igualtat i Educació de la Paeria de Balaguer.

Aquesta jornada ha volgut donar visibilitat a les compositores de sardanes. Es va comptar amb la presència de la compositora lleidatana Marimén Gratal i Cornejo, instrumentista d’acordió i actual directora de l’Escola d’Acordió de Lleida, la cobla de Tàrrega i la presència de les altres escoles de Balaguer.

Vam poder ballar les sardanes: Som així (per colles), Boira de matinada (d’exhibició) i Jocs de mainada (de germanor)

Per cloure l’acte ens va acompanyar el grup de batucada de l’Estel.

Article a Balaguer TV

La sardana feminista protagonitza els actes del 8M a Balaguer