Lola, guanyadora del Certamen de Lectura en Veu Alta de la comarca de la Noguera

Enguany el Certamen de Lectura en Veu Alta s’ha celebrat de manera telemàtica, els nens i nenes seleccionats de cada classe es van presentar a la fase interna en la que van ser seleccionades la Maya Lungociu en la categoria grumets vermells (8-10 anys) i la Lola Nievas Carbonell en la categoria grumets verds (10-12 anys) i la Hajar Laaraj (alumnat nouvingut). Aquestes alumnes ens van representar a la fase comarcal.

Avui hem rebut el veredicte del jurat de la fase comarcal en el que se’ns comunica que la Lola ha estat seleccionada per representar a la comarca de La Noguera a la fase provincial. Enhorabona Lola!

Des de la comissió de llengua i el claustre de mestres, conscients de la importància que juga la lectura en el desenvolupament personal, volem felicitar a totes les nenes i nens per l’esforç i entusiasme que mostren any rere any en aquesta proposta.