L’alumnat de 5è practica piragüisme

L’alumnat de 5è de primària realitzarà sessions de piragüisme tots els dimecres del 22 de setembre al 2 de novembre dins de la franja horària d’educació física. Amb aquesta activitat es vol aconseguir que l’alumnat adquireixi els fonaments tècnics d’aquest esport, desenvolupi la força, velocitat, resistència i flexibilitat, que es desenvolupi la confiança i autoestima mitjançant una pràctica esportiva no habitual, potenciar el treball en grup i aprendre nocions bàsiques sobre navegació, entre d’altres objectius.

Imatges