QUALIA: extraescolars

Hola família!

Per les que no em coneixeu, sóc la Klara, coordinadora pedagògica d’extraescolars de Quàlia Cooperativa de Lleure.

Estem molt contentes d’informar-vos que L’AMPA i Quàlia us oferim la següent proposta d’ 🏀🎨 ACTIVITATS EXTRAESCOLARS🤸🏾🤸🏼‍♀️🤸🏻‍♂️ del curs 2021-2022🛹📚

🖥️Consulteu el funcionament, el preu i l’horari de les extraescolars a la nostra web:
👉 https://lleurequalia.cat/ca/c/home-escola-la-noguera-267Us hi apunteu?😄

📝  Podeu fer la inscripció a les activitats extraescolars directament a través de l’aplicatiu:

1. Entrar app.lleurequalia.cat (us en podeu guardar un accés directe al fons de pantalla)
2. Registra’t (omplir les vostres dades i el del vostre fill/a)
3. Fer la inscripció a l’activitat extraescolar

Data límit d’inscripció a les extraescolars19 de setembre

Les extraescolars comencen: la setmana del 4 d’octubre
Les acollides comencen: el dia 13 de setembre

INFORMACIÓ COVID-19: En tot moment es respectaran les mesures preventives i de seguretat i higiene que marca el Departament.
📞 Si teniu alguna pregunta o ens voleu comentar alguna cosa, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres. El meu telèfon/whatsapp és 663263494 . També em podeu escriure un correu a klara@lleurequalia.cat o trobar-me al servei de missatgeria de l’Aplicatiu un cop hagueu fet la inscripció.

Quines ganes de començar el curs amb vosaltres!🤗

Salut i lleure!!!🚀