Celebracions 50 anys: Portes obertes

Ahir dijous, 27 d’abril, vam donar el tret de sortida a les activitats de celebració dels 50 anys de la nostra escola. Va ser una tarda de records i emocions compartides amb membres que han estat o formen part de la comunitat educativa de l’escola La Noguera. En l’acte es va inaugurar la pancarta, es van poder veure imatges que resumien aquests 50 anys d’història, es van exposar les propostes que conmemoraran aquests 50 anys i es va poder visitar les instal·alcions. Tot en un clima familiar i emotiu.

Agraïm a tothom que es va poder atansar a l’escola per compartir aquesta jornada i us animem a participar en les properes propostes que estem organitzant amb molta il·lusió.

Aprofitem per recordar que avui, 28 d’abril, i el proper dimecres, 3 de maig, podeu reservar samarretes de la Fira dels somnis i comprar tíquets per la Festa de la primavera dels 50 anys que celebrarem el 5 de maig.

En el següent enllaç podeu veure les Imatges de les portes obertes.