1a Jornada de Dansa de la Noguera

El passat dimecres, 26 d’abril de 2023,  l’alumnat de 1r i 2n d’Educació Primària de diferents escoles de la Noguera i una del Segrià van participar en la I Jornada de Dansa de la Noguera.

La proposta es va organitzar des del Seminari de Mestres de música de la Noguera amb el suport del Centre de Recursos Pedagògics de la comarca i de la Paeria de Balaguer.

Durant el matí es van realitzar tallers a càrrec de les escoles de dansa de Balaguer (Montse Miret, La Casa Urbana, La Xemeneia i IDansa) per diferents indrets del casc antic de Balaguer.

Per la tarda es va dur a terme una activitat de moviment i dansa conjunta amb totes les escoles participants en la jornada a la Plaça Mercadal, la representació de “Un jardí encantat”

Els centre participants van ser ZER El Jonc, ZER Serra Llarga, Escola La Noguera, Escola Mont-Roig i Escola Sant Jordi de Lleida.

De l’Escola La Noguera hi va participar el grup de 2n.

Us deixem un parell de videos on podeu veure l’alumnat participant en plena acció:

Muntatge fet per l’Oriol Garcia, moltes gràcies!!