La biblioteca

La nostra biblioteca és un espai de treball molt agradable. Hi ha zones diferenciades segons les edats dels alumnes a qui van dirigits els llibres, videos o DVD’s. És un espai multimèdia, amb un canó i una pantalla de projecció.

La biblioteca té un espai annex on està ubicada una mini-aula d’ordinadors integrats a la xarxa de l’escola.

Ara a continuació us presentem la mascota de la nostra biblioteca:

Hola a tothom! Sóc la REGINA, sabeu qui sóc?

Entre tots vareu escollir el meu nom, que m’agrada molt! Ja em vaig presentar a la revista de l’escola “EL VENTALL”, però per si hi ha algú que no ho sap us explicaré la meva petita història. Vinc d’una terra molt llunyana, on la fruita que més ens agrada és la taronja. Vaig arribar a l’escola La Guàrdia gràcies a la meva cosina Agripina, filla adoptiva d’una mestra, l’Anna. Quan vaig veure la vostra biblioteca vaig pensar que m’agradaria molt poder viure en un lloc envoltada de llibres, amb mil i una històries per descobrir. Així doncs, a partir d’aquell moment em podeu trobar qualsevol dia de la setmana a la biblioteca, on us ajudaré a buscar el llibre que més us agradi.