Aquest any, l’alumnat de 6è ha tornat a sorprendre’ns amb el seu increïble Túnel del Terror, una activitat plena de misteri, imaginació i moltes emocions fortes!
Però… sabeu què ha passat? Els nois i noies de 6è han robat tots els fanalets que la Castanyera ens havia regalat per mantenir viu el foc dels records.
El que no sabien era que aquells fanalets eren màgics, i quan s’han fet una foto amb ells… han desaparegut!
La màgia els ha atrapat dins del Túnel del Terror, convertint-los en els protagonistes d’una aventura esgarrifosament divertida. Entre crits, rialles i alguna sorpresa, els companys i companyes de l’escola i les seves famílies han pogut viure una experiència única, plena de creativitat i ambient de misteri.




Comentaris recents