L’alumnat de 5è i 6è han viscut una experiència única al Museu Agbar de les Aigües, on han aprofundit en el coneixement sobre l’aigua i la seva importància per a la vida.
Durant la visita, hem participat en tallers interactius que ens han ajudat a entendre el cicle de l’aigua, com es tracta per fer-la potable i la importància de fer-ne un ús responsable. A més, hem pogut explorar les instal·lacions del museu, descobrint antigues màquines de vapor i sistemes històrics que s’utilitzaven per captar i distribuir l’aigua a les ciutats.
Ha estat una experiència enriquidora i molt pràctica, que ens ha permès reflexionar sobre la gestió sostenible de l’aigua i com podem contribuir a preservar aquest bé tan valuós.
Una sortida per aprendre, gaudir i comprometre’ns amb el medi ambient!


Comentaris recents