Els més petits de l’escola comencen una nova etapa.

Durant aquesta setmana, els nens i nenes d’i3 han anat adaptant-se a un nou entorn escolar i a uns nous companys i companyes. A poc a poc comencen a comprendre les normes de funcionament i convivència, a conèixer els límits i a aprendre a viure en l’escola. Cada dia van integrant-se en les rutines diàries i això els ajuda a sentir-se segurs. Al llarg de la jornada, les mestres busquem espais per compartir i crear vincles forts, d’amor i de respecte. Les rutines i activitats que hem anat fent durant la setmana han afavorit un clima de diàleg i confiança i, sobretot, ens han ajudat a començar a conèixer a cada infant, saber què l’interessa i quines són les seves pors.
Som conscients que l’adaptació no es fa en una setmana. És un procés que cada infant ho viurà a la seva manera i ritme. I les mestres de l’escola juntament amb les famílies estarem al seu costat.