Els Gegants i els Nanos de P3 fem cagar el tió de Nadal!

Quina sorpresa vam tenir el divendres 10 de desembre quan a la tarda, de sobte va arribar el Tió a l’escola. No sabíem què fer ni què dir! Estàvem tots molt emocionats. Li vam posar una bufanda i li vam cantar la nadala que havíem preparat.

Durant uns dies li vam donar de menjar. I l’últim dia d’escola, els Gegants i els Nanos, amb uns pals el vam ajudar a cagar tot cantant-li una cançó per animar-lo.
I, sorpresa! Ens va cagar unes joguines per a la classe i una piruleta de xocolata per a cadascú!!! Moltes gràcies Tió! Esperem la teva tornada l’any que ve!

Els Gegants de P3A!

Els Nanos de P3B!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *