22 DE MARÇ DIA MUNDIAL DE L’AIGUA, PER UN ÚS RESPONSABLE DE L’AIGUA

En motiu del Dia Mundial de l’Aigua, tot l’alumnat de l’escola va implicar-se en buscar diferents maneres per no malbaratar l’aigua i treure’n el màxim profit amb accions quotidianes del dia a dia.

L’alumnat d’educació infantil va elaborar una manualitat on es representava com cada gota d’aigua compta per la cura del nostre planeta.

Vam poder gaudir de l’exposició «Estima l’aigua, cada gota compta» cedida per l’Agència Catalana de l’Aigua on l’alumnat de primària va poder conèixer la quantitat d’aigua que es fa servir per a diferents accions quotidianes i com podem revertir el mal ús de l’aigua.

Cada nivell de primària va pensar un eslògan i va dissenyar un cartell per promoure bons hàbits per l’estalvi de l’aigua. I es van penjar a la cartellera verda.

Tot seguit podreu veure un petit vídeo on els membres de l’Ecoteam us en fan una breu presentació: