UNA ESTONA AMB L’ÀVIA DE L’AROA I LA CLÀUDIA DE I5B!

El passat dimarts 25 d’octubre ens va venir a veure l’Anna, l’àvia de la Clàudia i l’Aroa. L’Àvia Anna és molt eixerida i tenia moltes ganes de convertir-se en una castanyera del bosc. I així va ser! Mentre explicava el conte es va anar transformant en una castanyera que tenia moltes ganes de cantar, convidant-nos a tots els alumnes de I5 a cantar cançons de la tardor.

L’Aroa i la Clàudia estaven molt emocionades de tenir l’àvia a l’escola!

Tots ens ho vam passar molt bé!

Moltes gràcies Anna per compartir amb nosaltres les ganes d’explicar contes.

1. Anna

Gràcies a vosaltres per deixar.me gaudir d aquest infants de 5 anys, eixerits i participatius. Veure les seves cares, atents a tot el que anava explicant i participant activament, ha estat un plaer.