TROBADA ESCOLES VERDES

El passat divendres 10 de juny vuit representants de l’alumnat de 4t vam anar a l’Espai de Joventut de l’Ajuntament de Cambrils per realitzar una trobada amb altres alumnes d’Escoles Verdes de Cambrils.

Primer, vam escoltar una xerrada dirigida per Joaquim Rovira de la URV sobre microplàstics.

Després, vam preparar i decorar amb pòsters i materials el nostre estand i mentre 4 alumnes ens quedàvem a l’estand explicant les nostres experiències els altres 4 van visitar els estands de les altres escoles. Finalment vam canviar per poder-ho veure tots tot.

Ho podeu veure al següent vídeo. Mireu quants likes ens van enganxar les altres escoles!!!