SANT JORDI A PRIMÀRIA, 2022

Després de tants mesos esperant tornar a fer activitats amb tota l’escola, per fi hem pogut celebrar el Sant Jordi al pati gran, amb tots els alumnes de Primària, els XI Jocs Florals i el IX Concurs de dibuix de l’Escola La Bòbila.

Per gaudir de la festa amb més intensitat i celebrar com cal l’avinentesa, hem preparat una adaptació teatral de la llegenda de La Princesa i Sant Jordi. Els mestres han col·laborat amb els decorats i la representació, el vestuari i els diàlegs. Els alumnes han col·laborat amb la cantata entre les escenes de l’obra. El drac “Roger” ha cantat els premis dels Jocs Florals i els premis del Concurs de Dibuix de cada grup. Tot plegat ha estat molt reeixit.

I per acabar, l’AMPA ha fet obsequis de lots de llibres a cada classe, que ha repartit la Júlia com a representant. Gràcies pels regals AMPA

Podeu gaudir també de la festa veient el següent vídeo.