SANT JORDI 2023 A PRIMÀRIA

Aquest curs per Sant Jordi, tot l’alumnat de Primària, ha preparat una cantata. Els nens i nenes de cada nivell, han après una cançó relacionada amb el mateix conte. El dilluns següent al dia de Sant Jordi, el 24 d’abril, reunits tots al gimnàs de l’escola, ens van delectar amb la cantata, però d’una manera especial. Cada tema cantat encaixava dins una petita representació teatral que van preparar els mestres, “La vaca Florinda”. Mentre s’anava desenvolupant la història, s’hi intercalaven les cançons.

El resultat va ser impressionant!

En acabar, es van donar els premis dels concursos; el de dibuix, el literari i el personatge misteriós, i l’AMPA va fer donació dels llibres que per Sant Jordi regala a cada grup classe.

Aplaudiments i alegries per tothom!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *