PREMIS ENIGMES I PERSONATGE MISTERIÓS

Durant el curs 2021-2022 ha continuat el joc del personatge misteriós, en el que hi participaven tots els alumnes de Primària, i també la lliga dels enigmes només per a cicle superior. Els premis als guanyadors i guanyadores els vam donar el 21 de juny, per fi davant de tots els alumnes. De fet, tots els participants en els jocs hi han guanyat alguna cosa, en coneixement i diversió, però sobretot, cal felicitar-los perquè voluntàriament setmana rere setmana s’hi han esforçat. Sense la seva participació els jocs no haurien estat possibles.

Els guanyadors de la LLIGA DELS ENIGMES són: 1r permi per l’equip “Flowers Power” format per Âlex, Carla, Laia i Mar de 5èA, i segon premi per “Los Forniteros” format per Arnau, Gael, Juan David, Nerea i Nacho, també de 5èA.

Els guanyadors del PERSONATGE MISTERIÓS són: tots els alumnes de 1rA , 1rB, 2nA i 2nB; Arlet de 3rA i Alexia de 3rB; Leyre de 4tA i Manel de 4tB; Ainara de 5èA i Julen de 5èB; i Olga de 6èA i Sergio de 6èB.

Felicitats a tots i totes!