MATÍ DE CASTANYADA A CICLE INICIAL

Al matí del 31, tothom vestit per a l’ocasió, vam celebrar La Castanyada amb un parell d’activitats d’allò més reeixides.

Primer de tot vam fer uns tallers mig tradicionals, mig “halloweeners” on vam demostrar les nostres habilitats manuals i artístiques.

Després del pati, al gimnàs de l’escola, el professorat de cicle inicial ens va fer la representació teatral de “El castanyer rebel”. És una faula silvestre no exempta d’humor, música, balls i un toc d’autoafirmació davant les opinions d’altri.

Un matí rodó abans d’una tarda estupenda al pati de l’Escola on tota la comunitat educativa ens vam trobar per celebrar La Castanyada d’una altra manera.

Gràcies a tothom que hi col·labora i fins el curs vinent!