6È- A L’ESCOLA REIVINDIQUEM LA NO VIOLÈNCIA- DIADA 25N

El passat 27 de novembre, l’alumnat i mestres de la nostra escola ens vam reunir al gimnàs per recordar el 25 de novembre, dia internacional contra la violència envers les dones.
En primer lloc vam veure el curtmetratge “The Bridge” (El pont), a partir del qual ens en vam adonar de la importància que té la comunicació i respectar-nos els uns als altres.
Tot seguit, el David ens va posar a prova a partir d’un joc per entendre que no hem d’envair l’espai dels altres si ells no volen.
A continuació, vam estar mirant un vídeo-manifest contra la violència envers les dones que vam crear l’alumnat de 6è i que va agradar molt a tot el públic.
Finalment, cada cicle va ensenyar el mural de papallones amb paraules i frases representatives d’aquesta diada que havien estat fent durant la setmana anterior. Un cop tots els murals van estar penjats, el resultat va ser impressionant!
Tots i totes vam reflexionar molt i reivindiquem la no-violència envers les dones.