TIMBRE MUSICAL A L’ARQUES

El passat 6 de març  va tenir  lloc una nova edició dels premis Enderrock, on van escollir la millor música en català en diferents modalitats i per votació popular publicada durant el passat 2019.

Des de l’escola volem recolzar alguns dels artistes guanyadors  i hem fet una petita tria de cançons per a escolar-les durant la pròxima quinzena.

Entrarem amb  Serem ocells (Oques grasses) premi al millor disc del 2019 i a la tarda Sota el teu balcó de Joan Rovira (millor cançó en la categoria de cançó d’autor 2019)  i durant les sortides escoltarem Hem nascut castellers de Porto Bello, premi enderrock al millor directe 2019.

Durant els canvis de classe escoltarem: Puja al meu coet , millor disc per al públic familiar 2019 del Pot petit); Escriurem ( millor cançó pop rock 2019) de Miki Núñez; Fantàstica (Porto bello); El rock de la formiga (El pot petit) i  Sombra de lá, premi al millor disc de jazz 2019  d’Andrea Motis.

Esperem que en gaudiu molt!

Puja al  meu coet  (el pot petit)

Hem nascut castellers (Porto bello)