TALLER APILO

Enguany l’escola torna a participar en el concurs Apilo XII de reciclatge de piles i bateries on hi participen escoles d’arreu de Catalunya. L’objectiu del concurs és conscienciar a l’alumnat de la importància del reciclatge de les piles i bateries que utilitzem. Quan estan esgotades, aquestes substàncies químiques i materials poden fer malbé el medi ambient. Si les reciclem, el protegirem i també estalviarem molts recursos.

En relació al concurs vam realitzar un taller en el qual ens explicaven els components reciclables d’una pila i els elements que inclou per a produir energia. Nosaltres vam poder fabricar la nostra pila amb una llimona, un cargol metàl·lic i una moneda de 5 cèntims. Si voleu veure com ho vam fer cliqueu en la imatge!