General

TALLER DEL GOS

L’alumnat de cinquè i sisè de l’Escola Joan Maragall ha participat aquesta setmana a les sessions organitzades per la Policia Local amb el gos de la unitat canina Kyle. Els infants l’han pogut veure en acció, obeint les ordres del seu ensinistrador i detectant amb el seu olfacte substàncies amagades pel pati. El taller també […]

TALLER DEL GOS Llegeix més »

HEM ANAT A LA BIBLIOTECA

Hem fet una visita guiada a la biblioteca i la Conchi ens ha explicat que: La biblioteca és un servei gratuït. Podem portar-nos llibres a casa si ens fem el carnet de la biblioteca. Per fer-nos el carnet hem d’anar acompanyats del pare o de la mare. Els dimarts a les 18:30h. s’expliquen contes en

HEM ANAT A LA BIBLIOTECA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut