PAGAMENT AFA CURS 24-25

L’Associació de Famílies d’Alumnes de l’Escola Joan Maragall canvia el seu mitjà de comunicacions, autoritzacions i pagaments i us proporciona una forma àgil i senzilla, utilitzant el matéix sistema que l’escola.

Amb l’APP de TPVEscola per a mòbils i tauletes o per la web www.tpvescola.com podreu també signar autoritzacions i rebre comunicats de l’AFA, controlar i gestionar els pagaments pendents i els que heu realitzat.

Perquè ser socis? Ser soci d´AFA és aportar molt a tot l´alumnat!

Ja està disponible a TPVEscola el pagament de la quota AFA del curs 24-25

NOTA IMPORTANT: És obligatori que ompliu i signeu el formulari d’alta de soci i autorització d’enviament de comunicacions de l’AFA que us vam enviar.

El pagament de quota és imprescindible per accedir a la cooperativa de llibres, apuntar-se a les extraescolars i acollida matinal, compra de llibres a Casanovas i compra d’equipació escolar entre altres coses.

Les dades per accedir a TPVEscola són les que ja us va proporcionar el centre.

Sabem que TPV Escola és una app nova i hi ha persones que poden tenir dificultat a l’hora de manejar-la, per això teniu disponibles uns tutorials.
————————————————————————————————————–
Per als pagaments en efectiu l’oficina estarà oberta els divendres 17, 24 i 31 de maig. Horari 16:30 a 17h