Hem felicitat a la Regidora d’Educació

Dijous 1 de desembre vam escapar-nos de l’escola un moment per anar fins a la porta de la casa de la Bea.
Qui és? Doncs la nostra estimada Regidora d’Educació que sempre ens ve a visitar a l’escola, ens pregunta com va tot, ens ajuda des de l’ajuntament a tenir espais com la sala del Celler cooperatiu per a fer espais i ambients d’aprenentatge, a tenir moltes activitats a fer en la setmana cultural i a lluitar per tenir l’escola nova ja!

Hem anat perquè ha estat mare i des de l’escola la volíem felicitar. Mireu quina cara de felicitat!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *