Les estrelles de la nostra escola brillen al Certamen de Lectura en Veu Alta a Barcelona

Benvolgudes famílies!

Estem encantats/es d’anunciar que en la darrera edició del Certamen de Lectura en Veu Alta a Barcelona, dues de les nostres brillants infants han destacat entre una mar de talent.

Les nostres nenes representants, l’ADO de 3r i l’ADT de 5è, han portat el nom de la nostra escola fins a la final, deixant una empremta infal·lible en aquesta competició literària.

L’ADO, de la categoria grumets vermells, ha sorprès a tots amb la seva habilitat i seguretat en la lectura en veu alta. Tot el seu esforç i dedicació s’han vist recompensats amb una actuació extraordinària que ha captivat l’atenció del públic i del jurat, el curs vinent tornarem a provar i segur que és guanyadora a Barcelona.

Però les celebracions no paren aquí:

L’ADT, de la categoria grumets verds, ha transcendit les expectatives i ha estat GUANYADORA de la seva categoria. La seva passió per la lectura, combinada amb una interpretació impecable i una presència escènica impressionant, l’han fet destacar entre els seus iguals.

Felicitats a l’ADO i a l’ADT per les seves impressionants actuacions i per representar amb tant d’èxit la nostra escola. Que aquesta experiència els inspiri a continuar explorant el món meravellós de la literatura.

Volem agrair també a la nostra mestra Marga. Ella ha estat l’encarregada de formar, guiar i donar suport a les dues nenes en aquest camí de la lectura en veu alta.

Gràcies per inspirar i contagiar el gust per la lectura a tota l’escola!!!