Dues grans notícies!

Benvolguda Comunitat Educativa,

Avui 12 d’abril hem participat al XX Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta que s’ha dut a terme a l’auditori de Vilafranca del Penedès.

Aquest certamen és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana i del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, tenen un acord de col·laboració per a la coorganització del Certamen. Aquest acord neix de l’interès per la promoció de la lectura.

Doncs us fem saber que han quedat guanyadores en les dues categories: Grumets Vermells de 3r i 4t, la nostra alumna Aina del Olmo Sans i en els Grumets Verds de 5è i 6è, l’alumna Aina Dedeu Tejedor, han competit amb les escoles de l’Alt Penedès i ara anirem a la final del Certamen a Barcelona.

És un esforç de cada dia, una estima i gaudi vers la lectura i estem recollint el fruit, no tancarem la noticia sense fer un agraïment especial a Marga, la nostra mestra amb gran expertesa lingüística que ha ajudat als 4 participants: Aina, Ander, Aina i Iris a preparar-se setmana rere setmana.

Una abraçada a tota la Comunitat Educativa!!!