Candidats al Consell Escolar Novembre ’23

Benvolgudes famílies!

Us esperem per votar:

• DIMECRES 22-11-23 entre les 17 i les 18,30h.
  • On? Passadís del primer pis, davant el despatx de l’equip directiu, estarem a l’edifici central de l’escola.
  • Recordeu que heu de votar només a 1 representant en el vostre Sector de Famílies, ja que és el nombre que toca renovar ara.
  • Porteu el DNI per a identificar-vos davant la mesa electoral, sinó no podreu votar.

Us fem arribar una petita presentació dels candidats i les candidates a la renovació del sector famílies:

CARLOS ALEJANDRE BELTRAN

Bona tarda a tothom,

Soc Carlos Alejandre Beltran,

Voldria presentar-me a la pròxima candidatura com a representant de les famílies al Consell Escolar.

M’agradaria ajudar a fer créixer l’escola en bastants àmbits, i intentar fer una escola de referència a la comarca.

Tinc la certesa que podem fer un equip molt potent en l’àmbit de l’educació dels nostres infants.

Moltes gràcies.

JOSEP CABRONERO SERÓ

Hola,

Soc Josep Cabronero Seró i em vull presentar com a candidat al Consell Escolar.

Soc president de l’Associació “Im ludere”, Associació de Jocs de Taula de la Granada.

L’escola, les famílies i el poble som corresponsables de l’educació dels nostres infants i per això voldria formar part d’aquesta Comunitat Educativa i aportar la meva visió com a pare-representant de la resta de famílies.

Moltes gràcies a tothom!

JORDINA ROMEU FERRÉ

Hola a tothom!

Sóc la Jordina Romeu Ferré. Estic aquí per representar el Sector Famílies i fer-nos sentir escoltats al Consell Escolar. Us convido a ser part d’aquesta il·lusió i a construir, junts, un futur millor per als nostres fills en l’escola de La Granada que tant estimem.

Els meus 47 anys m’aporten una barreja única d’experiència, sense haver perdut la passió i la energia per impulsar canvis significatius. I dedicant-me a la criança dels meus dos fills he après a escoltar més de forma activa, el valor de la paciència, la perseverança i l’art de la comprensió. Haver estat 2 anys al Consell Escolar de la Llar d’Infants i 4 anys al Consell Escolar de l’EMAP m’ha ensenyat la importància del treball en equip i la col·laboració entre totes les parts implicades en la comunitat educativa. Crec en un model educatiu que abraci a tots, fomenti la creativitat i asseguri que cada nen tingui oportunitats justes en un entorn d’aprenentatge enriquidor. I amb aquest objectiu estic compromesa a treballar. Vull ser la veu de les inquietuds de les famílies, l’entusiasta de les idees fresques i la palanca dels canvis positius que tots desitgem. Moltes gràcies per la vostra confiança!

CARLA PRATS GIMENO

El meu nom és Carla Prats, soc mare de dos alumnes de l’escola i vull presentar-me al consell escolar per poder formar part com a mare d’aquest òrgan de la comunitat educativa del centre, i poder col·laborar amb la resta de col·lectius que en formen part a millorar dia a dia l’experiència educativa dels nostres fills.

ALBERT CATÀ FARRÉ

Hola! Soc l’Albert,

De formació i feina al voltant del món del vi, l’escoltisme ha sigut un pilar important durant la meva joventut, sent cap dels infants i secretari de l’entitat els últims anys.

Content d’aportar en aquesta comunitat educativa.

Moltes gràcies

Salutacions cordials