Transformació digital i estratègia digital de centre

L’any 2023 hem de tenir desplegat el pla d’estratègia digital de centre, que gràcies a la comissió de transformació educativa ho aconseguirem, sent infants i docents competents digitalment. Les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) ofereixen múltiples recursos per a l’acció didàctica i per a l’aprenentatge dels alumnes i esdevenen un element de motivació i de dinamització per a l’adquisició de les competències bàsiques i, en especial, de la competència digital, i de canvi i millora en els processos d’ensenyament i d’aprenentatge, és a dir, esdevenen tecnologies per a l’aprenentatge i el coneixement (TAC). Els objectius d’aquesta transformació són que les i els alumnes adquireixin unes bones pràctiques i desenvolupin una bona competència digital, promoure un canvi metodològic al centre compartint i fent ús dels recursos digitals, desenvolupar la competència digital docent i dissenyar mecanismes i eines d’avaluació. L’escola disposa d’una illa tecnològica i PDI a cada aula, 20 tauletes i 26 Chromebook, que caldrà integrar a les programacions.

Estratègia Digital de Centre, aquí

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *