Explorant la Codocència: Un Viatge d’Aprenentatge per al Nostre Equip Docent

Benvolgudes famílies!

Estem encantats/des de compartir amb vosaltres una experiència recent que està enriquint profundament la nostra pràctica docent.

Des del curs 22-23 un grup impulsor del nostre equip de mestres està immers en una emocionant formació sobre codocència amb lideratge compartit, una metodologia que promou la col·laboració entre docents per millorar i personalitzar l’aprenentatge del nostre alumnat.

Com a part d’aquesta formació, vam tenir l’oportunitat de visitar una escola a Polinyà que ha estat implementant la codocència durant els últims anys amb gran èxit. Aquestes visites ens estan oferint una visió immersiva i inspiradora de com aquesta pràctica pedagògica pot ser implementada amb eficàcia i impacte.

Durant la nostra estada a l’escola de Polinyà (encara queden 2 visites més), vam ser rebuts amb calidesa i ens van guiar a través de les seves aules. Va ser emocionant observar com els i les mestres treballen en equip de manera fluida i coordinada, combinant les seves habilitats i coneixements per crear experiències d’aprenentatge guiades i enriquidores vers els seus infants.

Ara, amb els coneixements i la inspiració adquirits durant les nostres visites a l’escola de Polinyà, estem entusiasmats de seguir per aquest camí encetat ara ja fa quasi 3 anys i portar aquestes pràctiques innovadores a les nostres aules. Estem compromesos a continuar aprenent i creixent com a equip de mestres, buscant sempre noves maneres de millorar l’experiència educativa dels nostres infants.

Aquesta tasca, formació i visites culminarà quan estiguem a l’escola nova que és on es veurà tota el treball fet (a veure si algú ens escolta amb l’escola nova).

Moltes gràcies per unir-vos a nosaltres en aquesta emocionant aventura educativa!

Equip docent.