Tècniques d’estudi

Benvolgudes famílies,
Davant de la situació actual, us volem compartir un vídeo que ens ha enviat en Xavi Méndez, psicòleg especialitzat en adolescència (per a qui no el conegui, ha estat molts anys vinculat a l’escola i al Casal d’estiu).
En Xavi, havia de fer-nos un taller a les famílies amb la col.laboració de L’AMPA per ara el 3r trimestre, però no ha estat possible… Malgrat això, i amb l’estima que en Xavi té per als nostres alumnes i poble, ens ha fet aquest vídeo, a on parla de com encarar de manera assertiva els estudis, deures, organització i futur educatiu, d’una manera molt propera.
Us enviem un trosset del video, però podeu descarregar-lo íntegrament al web de l’escola a l’apartat de l’Ampa. Desitgem que en gaudiu molt i en pogueu treure molt profit!!