Segona trobada del consell de sàvies i savis

El divendres 3 de febrer, es va celebrar la segona trobada del consell de sàvies i savis.

Van parlar de l’arribada del rei i la reina el dia 10 de febrer a La Granada, a veure si els deixen quedar i si ens porten consignes divertides!!!

El divendres 17 de febrer serà la tercera vegada que farem tallers en 10 grups barrejats des d’EI3 a sisè.  I pel final de trimestre tornarem a trobar per fer més tallers!!

Per finalitzar carnaval el dia 17 de febrer a la tarda ens disfressem i amb l’ajuda de l’AFA fem una RUA amb una sorpresa divertida, a la pista ballarem les 9 COREOGRAFIES i a l’escola una XOCOLATADA que organitza l’AFA .

També van parlar de la nova Comissió COCO i les persones que ens han de representar. i finalment s’informa que reprenen les obres de l’escola nova! VISCA!!!