FORMACIÓ MISU curs 23-24

Els i les docents de la nostra escola ens estem formant en MESURES I SUPORTS UNIVERSALS amb en Gerard, formador del Serveis Territorials del Penedès.

Les sessions són molt interessants i sempre pensant amb els i les nostres infants.

De què ens parlen?

L’atenció educativa a l’alumnat comprèn el conjunt de mesures i suports destinats a tots els alumnes, amb la finalitat d’afavorir el seu desenvolupament personal i social, i perquè avancin en l’assoliment de les competències de cada etapa educativa i en la transició a la vida adulta. Aquestes mesures i suports han de garantir que els contextos escolars ofereixin les condicions d’aprenentatge necessàries per desenvolupar les fortaleses de l’alumnat; vetllar per la seva vinculació amb els aprenentatges i el grup, facilitar l’accés a l’aprenentatge i a la participació i assegurar el progrés de tot l’alumnat.