*DECOREM ELS NOSTRES BALCONS, PORTES, FINESTRES I TERRASSES…PER VIURE UNA DIADA DE SANT JORDI ESPECIAL!*

Hola famílies!Ens adherim a la iniciativa que s’ha estès arreu de Catalunya i us proposem un repte: decorar els vostres balcons, terrasses, portes i finestres amb motius de la Diada de Sant Jordi. ???

✏️✂️⚒? Amb paper, cartró, tela, roba, fusta… el que tingueu a casa. ?? No valoreu si la vostra obra està millor o pitjor, el que importa és que la diada és dins del nostre ❤️ i ho volem celebrar tot i estar tancats a casa.

1️⃣ ?*Omplim de roses el nostre poble el proper 23 d’abril!*?

2️⃣ *Us animem a fer fotos i publicar-les al vostre Instagram amb el hashtag #Emquedoacasareptesantjordi, etiqueta @ampalagranada i anomena #escolajacintverdaguer i #lagranada*

3️⃣ Envia la teva foto a l’email del teu cicle i les publicarem al web de l’escola:

INFANTILestemacasa@escolajave.cat
INICIALestemacasa@escolajave.cat
MITJAestemacasa@escolajave.cat
CANIGOestemacasa@escolajave.cat

? *No sortiu al carrer per fer la foto!* Aprofiteu quan aneu a comprar… Recordeu que no podem sortir de casa!

Endavant famílies! Tenim un repte!??

Moltes gràcies per la vostra col.laboració!

L’AMPA