Activitat solidària a favor de la Marató de TV3

Com cada any, des de l’AFA de l’escola de La Granada organitzem una activitat solidària a favor de la Marató de TV3, que en aquesta ocasió està dedicada a la salut sexual i reproductiva.
L’activitat es realitzarà el dissabte 23 de desembre i constarà d’una excursió als Pujols, un cop arribat els més menuts/des hauran de buscar el tió de l’escola.
A l’acabar es farà un vermut solidari amenitzat amb música i algunes sorpreses!!
Tot el recaptat anirà íntegrament per la causa.

Us animem a participar amb les vostres famílies, o que en feu difusió a la gent més propera del poble.

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!
Que passeu molt Bones Festes!

AFA de l’Escola Jacint Verdaguer, La Granada