COL.LABORA AMB L’AMPA!

Aquest any, hem volgut fer un detall molt especial per a les famílies! Un detall bonic i alhora útil per a tots i totes! Des de l’Ampa, hem dissenyat un calendari  exclusiu per a les famílies de la nostra escola, a on senyalem les festes a l’escola, les festes de l’Ampa i les sortides previstes per a cada cicle, a més de molta altra informació d’interès com ara telèfons i e-mails de contacte! Preu simbòlic de 3 € el calendari. Farem una venda el dia vinent 26/11 de les 16:15 h fins a les 16:45 h i també els podeu reservar a través del mail de l’Ampa: ampalagranada@hotmail.es. Els diners recaptats, els destinarem per a les festes i activitats que gestionem l’Ampa, així com la compra d’altres articles i/o material que necessita l’escola (fundes iPad, altaveus, tendal…). Moltes gràcies per la vostra col·laboració!