CASTANYADA TERRORÍFICA

Una de les també ja esperades festes de la Tardor es la Castanyada Terrorífica. Aquest any ja és la 2a edició i hem de dir que estem molt contents de la rebuda per part de totes les famílies! L’Auditori del Centre Cívic estava ple a vessar! Aquest any com a novetat, vam introduir un espectacle a càrrec dels alumnes de 5è i 6è en anglès i alhora vam fer el nostre primer Túnel del Terror ambientat per l’ampa i protagonitzat per els alumnes de 5è i 6è que van fer una feina excel.lent caracteritzats com a zombis, vampirs, fantasmes, bruixes… Tothom en va gaudir i algun que altre, si que va passar una mica de por 😉 I com no, continuant amb el format de festa que vam iniciar l’any passat, vam organitzar tallers de màscares, pinta globus, vam menjar castanyes, pa amb xocolata per berenar i tot això ho vam remenar fent unes ballaruques al ritme de la música que sonava a l’Auditori! Desitgem que us ho passéssiu molt bé!  Ens veiem el proper any, si es que us atreviu a tornar….