Dimecres fruiter!

A l’escola els dimecres tots esmorzem fruita per tal de fomentar hàbits d’alimentació i vida saludables. A més a més, hem tornat a participar en el Pla de Consum de Fruita a les escoles., iniciativa del Departament d’agricultura, Ensenyament i Salut de la Generalitat de Catalunya. El programa s’iniciarà al més de gener i rebrem fruita un cop al mes. FOTOGRAFIES.

CAMPANYA TRACTA’M BÉ A P3 I P4

Aquest any els alumnes de P3 i P4 també s’han adherit a la CAMPANYA TRACTA’M BÉ, que des del Casal dels Avis s’organitza. Durant la jornada del matí, han rebut la visita dels Avis i les àvies a la classe, i han pogut gaudir escoltant els  contes i les cançons que els avis i les àvies els hi han ensenyat. Una activitat molt bonica que afavoreix el vincle, encara més, entre grans i petits. FOTOGRAFIES!!

RECOLLIDA TAPS SOLIDÀRIS

Aquesta setmana iniciem  la recollida de taps solidaris, a més a més de  potenciar la recollida selectiva donem als taps un final solidari. La recollida és fa per a la Fundación Noelia que lluita contra la distròfia muscular congènita. El punt per poder deixar-los estarà situat a l’edifici principal en el replà de l’escala al costat del Plafó Verd. Us animem a participar!!!