Certamen de Lectura en veu Alta

Benvolgudes famílies,
Dimecres a la tarda vam fer el càsting intern per decidir qui representarà la nostra escola a la semifinal del XXè Certamen de Lectura en veu Alta, el 12 d’abril a l’Auditori de Vilafranca.

Primer de tot, cal fer un agraïment a tots i totes els i les participants.

Finalment,… Llegeix més»

Espectacle Hivern’23

Benvolgudes famílies,
El proper dia 20 de desembre farem l’espectacle d’hivern a la pista poliesportiva del poble. Esteu convidats a gaudir amb tots nosaltres d’aquesta funció.

Per les persones que no puguem assistir a l’espectacle en directe, estarà penjat al classroom de les aules dels infants a… Llegeix més»

Recapte Campanya de Nadal

Us facilitem informació sobre la Campanya de Nadal de Càritas Parroquial de La Granada amb la finalitat de recaptar els productes més demandats per les persones.

Candidats al Consell Escolar Novembre ’23

Benvolgudes famílies!
Us esperem per votar:

• DIMECRES 22-11-23 entre les 17 i les 18,30h.
  • On? Passadís del primer pis, davant el despatx de l’equip directiu, estarem a l’edifici central de l’escola.
  • Recordeu que heu de votar només a 1 representant en el vostre Sector de Famílies, ja que és el nombre que toca renovar… Llegeix més»