EL TASTET DEL JAUME LLULL

Avui és el Dia Internacional del Xef i els nostres alumnes del SIEI han elaborat un esmorzar boníssim. Aquest divendres l’obertura del Tastet del Jaume Llull ha estat un èxit. Les acompanyants de 5è que han vingut a fer un cop de mà als nostres alumnes ho han bordat! Estem molt agraïdes de la col·laboració i participació de les mestres i dels i les alumnes. Moltes gràcies!

La foto és el logotip que han realitzat els alumnes del SIEI. Cada participant ha dibuixat el què li agradaria que aparegués en el logotip, s’ha agafat el granet de sorra de cadascú i mireu el resultat:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *