Serveis digitals

Els serveis digitals són recursos que van guanyant terreny dins del món educatiu. A la nostra escola l´equip de mestres  fa formacions al voltant de la digitalització i les noves tecnologies per poder posar en pràctica amb el nostre alumnat.

L´escola compta amb dues aules d´informàtica. Una situada a la planta principal i una altra a la planta superior.

El curs 2019-20 el centre va posar en funcionament la Xarxa Nodes. Un espai  on trobar informació dels grups i activitats que fem a l´escola.

El  curs 2020-21 es va iniciar el treball Moddle amb els nostres alumnes, des de 1r de primària fins a 6è

El correu electrònic l´utilitzem per comunicar-nos amb les famílies. A partir de 3r de primària l´alumnat també disposa d´una adreça electrònica corporativa de l´escola per poder comunicar-se amb el seu tutor o tutora i fer ús de les eines google.

Totes les aules de primària disposen de pissarres digitals interactives (PDI) on es fan activitats al voltant de les àrees curriculars.

Aquest curs s´ha dotat a dues aules d´educació infantil d´una pantalla i un projector. Està previst anar ampliant a la resta d´aules.

Tres monitors digitals transportables. Dos per educació infantil i un per educació primària.

Totes les aules disposen d´ordinadors en xarxa i amb accés a internet des de qualsevol equip.

La plataforma Innovamat permet l´alumnat treballar digitalment continguts matemàtics . Els infants de primària des de 1r fins a 4t utilitzen la plataforma dins les aules d´informàtica.

Plataforma Matific.permet a l´alumnat treballar digitalment continguts matemàtics a 5è i 6è de primària.

La plataforma Fiction express permet l´alumnat del cicle superior treballar aspetes relacionats amb l´hàbit lector, la comprensió lectora i l´expressió escrita.

Tenim tauletes digitals per treballar aplicacions educatives, didàctiques , lúdiques i  fer recerques d´informació.

Dispositius digitals per l´alumnat de 5è i 6è de primària.

Disposem de  47 dispositius digitals ( ordinadors portàtils) per treballar amb l´alumnat l´adquisició de les diferents competències educatives.

Des del curs 2020-21 tenim la plataforma TPV per poder fer comunicacions, pagaments, registres d´assistència al  nostre centre educatiu.

Actualment s´està elaborant el Pla Tac de centre. Un projecte on es recull les accions en tecnologia digital del centre.