Projecte Anglès

L’anglès s’inicia al primer cicle de l’Educació Infantil (I4) i es continua treballant fins l’últim curs de l’Educació Primària (6è).

La finalitat del projecte és  la millora de l´expressió, la comunicació, i la  comprensió oral i escrita per tal de desenvolupar la competència lingüística.

Les activitats que es duen a terme amb tot l´alumnat pretenen  augmentar la presencia de la llengua anglesa en el dia a dia de l´escola.

Educació infantil.

A les aules tenim un espai “ English Corner” on es guarneix constantment amb  activitats i propostes que es van fent.

Les activitats que es duen a terme; Routines, songs, theatre, vocabulary, games.

Dues sessions a la setmana.

Educació primària

Cicle Inicial. Dues sessions en gran grup i una sessió de Lab amb desdoblament de grup.

Cicle mitjà. Dues sessions setmanals i una sessió arts and crafts

Cicle Superior. Tres sessions setmanals amb el grup sencer. Participació a E- Twining a 5è de primària. Participació a Llavaenglishday a 6è de primària.

Les activitats  i propostes que es duen a terme a l´educació primària permeten donar funcionalitat a la llengua anglesa.

Routines

Welcoming Phonics Small Talks Listenings