Relació de l’alumnat amb l’entorn

Com a escola participem a un conjunt d’activitats que ens acosten al poble i al seu entorn:

• Mostra literària de Llavaneres.
  • Participem amb els nostres representants al Consell escolar d’infants.
  • Visita a les diferents exposicions del Museu Arxiu.
  • Participació en la festa del Pèsol.
  • Gaudim dels diferents parcs municipals a les activitats de la castanyada, dijous llarder i Llavaenglish day.
  • Ens acostem a la cultura municipal per mitjà dels gegants de Llavaneres i portant a terme la passejada històrica del poble.
  • Coneixem com funciona el nostre poble entrevistant al sr. Alcalde.
  • Fomentem la lectura a l’espai de la Biblioteca Municipal.
  • Per mitjà d’activitats conjuntes ens acostem a altres realitats educatives de la vila: escoles bressol i institut.
  • Coneixement de l’entorn més proper per mitjà de les activitats curriculars que ens proposa L’Escola de Natura del Corredor.
  • Treball de la convivència i aspectes curriculars per mitjà de les colònies escolars a P5, 2n i 4t i el viatge de fi de curs de 6è.