Christmas video-etwinning project

Els alumnes i les seves famílies han gravat petites estones de celebració del Nadal a casa seva i amb totes elles s’ha elaborat un video que mostra com es celebra i gaudeix aquesta festivitat amb les tradicions del nostre país. Una mostra molt entranyable que arribarà al alumnes de les escoles de Turquia amb les que estem portant a terme aquest projecte en anglès. El video s’ha fet a petició d’aquests alumnes, ja que a Turquia no es celebra el Nadal i volien saber com ho feiem nosaltres al nostre país. Una oportunitat per compartir tradicions i cultura molt positiva i motivadora. Des d’aquí un enorme agraïment a les famílies col-laboradores que ens han obert petits moments seus a les seves llars per poder donar una imatge fidel de com es celebra el Nadal a Catalunya.

6è video

5è vídeo