Consell escolar

QUÈ ÉS I QUINES FUNCIONS FA?

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director, professorat, alumnat, personal d’administració i serveis, etc.

En els centres públics, la funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc. En el cas dels centres privats concertats, el consell escolar debat, avalua, analitza i pren decisions sobre els temes proposats pel titular del centre.

Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

MEMBRES DEL CONSELL ESCOLAR

Antoni Godino
Sònia Jansà

COMISSIONS

A més, el Consell Escolar també s’organitza en comissions específiques, convocades per la  Presidenta del Consell, en què es tracten temes relacionats amb l’escola. Es poden constituir noves comissions per treballar algun tema concret que així ho precisi.

Tots els membres de les Comissions han de ser del Consell Escolar i són escollits per aquest òrgan. En cada reunió, la secretària aixeca una acta que recull tots els punts tractats.

• Comissió de convivència: Les seves funcions seran vetllar pel compliment dels drets i deures de l’alumnat del Centre. Està formada per un membre de l’Equip Directiu,
  • Comissió econòmica: Les seves funcions seran supervisar el Pressupost Anual del Centre i la liquidació dels comptes.
  • Comissió permanent:La seva funció serà actuar en casos d’emergència.
Convivència
Permanent Econòmica