Salut

MESURES COVID-19

Les famílies han de fer-se responsables de l’estat de salut dels seus fills i filles. A l’inici del curs, signaran una declaració responsable i cada dia al matí, abans d’anar a l’escola, hauran de mirar si tenen febre o qualsevol altre simptomatologia compatible amb la COVID-19.

Hi ha diferents dispensadors de gel hidroalcohòlic per tal que els alumnes i personal del centre puguin fer-ne ús.

Es ventilaran i es desinfectaran totes les aules en diferents hores del dia.

Seguin les recomanacions del PROCICAT, tots els alumnes de 1r a 6è hauran de portar mascareta durant la seva estància a l’escola. Aquesta normativa pot canviar en funció dels nous protocols del Departament de Salut que vagin sorgint.

En tot moment, es fa molt d’èmfasi als alumnes de seguir les mesures de prevenció: mascareta, distància i neteja.

En cas de detectar algun símptoma compatible amb COVID-19 es seguirà el protocol especificat en el PLA D’ORGANITZACIÓ

PLA DEL CONSUM DE LA FRUITA

Cada any es posa en marca el pla de consum de fruita a les escoles, una iniciativa conjunta amb la Unió Europea.

Aquest pla té com a objectiu potenciar els hàbits alimentaris que afavoreixen la salut dels infants, per això, durant el curs escolar, una setmana cada mes es distribueix fruita seleccionada en funció de l’estació de l’any, la proximitat de producció i la qualitat.

Sota el lema “A l’escola, la fruita entra sola”, la Generalitat ha creat un joc per a ordinador i una aplicació per a mòbils.

Visiteu aquest enllaç!!

Pla de consum de fruita a les escoles

MEDICAMENTS

– Els alumnes que estiguin malalts amb febre o que puguin contagiar algun tipus de malaltia a la resta d’alumnes, s’avisarà a la família que el vingui a recollir al centre. En cap cas, un nen o nena malalt amb perill de contagiar als companys ha d’assistir a l’escola.

– No es podrà donar cap tipus de medicament  als alumnes sense la recepta mèdica, on s’indiqui la dosi i la periodicitat.

AL·LÈRGIES

En cas que algun alumne tingui alguna al·lèrgia l’ha de justificar presentant a la direcció de l’escola el preceptiu informe mèdic.

POLLS

Us recordem que els nens/es que tinguin polls s’han de quedar a casa fins a finalitzar el tractament pertinent. Quan tornin a l’escola, han d’estar lliures de llémenes (ous); en cas contrari hauran de tornar a casa.