Erasmus+

El curs 2021-22 vam iniciar un nou projecte a l’escola: un projecte Europeu anomenat Erasmus+ KA122.

Un projecte Erasmus és un projecte de cooperació entre diferents escoles de països Europeus per organitzar diverses activitats de mobilitat de l’alumnat i personal docent. Són subvencionats per la Comunitat Europea i tenen com a objectius principals la dimensió Europea de l’aprenentatge, millorar les habilitats en llengua anglesa entre l’alumnat i Incrementar la qualitat de l’educació.

En el nostre primer Projecte Erasmus Primary School Musical 2021-23 els protagonistes són els alumnes de que el curs passat feien 5è de primària i actualment 6è. Juntament amb escoles de Portugal i Polònia hem anat elaborant un musical conjunt d’aquests dos cursos escolars per poder representar-lo tots junts durant les mobilitats que tindran lloc al final d’aquest curs 2022-23.

Podeu anar consultant les novetats del projecte a la portada de l’espai web i en aquest enllaç.

Aquest curs, hem iniciat el segon projecte Erasmus, Together for the Planet 2022-24. Els alumnes de 5è ja han començat a treballar en aquest projecte i a conèixer als seus nous companys d’aventura. Podeu segui les novetats en aquest enllaç.