Benvolgudes famílies,

Esperem que  tots i totes estigueu bé i que el més aviat possible podem tornar a la normalitat. Us volem transmetre el nostre suport i acompanyament.

Des de l’anunci de suspensió de les classes el passat dijous 12 de març  que va trasbalsar la nostra rutina escolar, ens hem hagut d’adaptar a un nou context generat per la pandèmia del coronavirus.

Al llarg d’aquests dies heu pogut rebre (a part dels deures/instruccions que van lliurar el tutors/es de l’escola el dijous) tota una sèrie de recursos digitals que ens ha facilitat  el Departament d’Ensenyament: plataforma xtec / edu 365 i  propostes de treball per a cada cicle. També algunes editorials ens han facilitat materials online per a què els nens i nenes puguin  accedir. A més a més el “Ministerio de Educación” a través de TVE i TVE2 fa una programació diària “Aprendemos en casa” dirigida tots els nens i nenes, sobretot aquells que no tenen accés a les eines digitals. Es tracta de poder donar continuïtat al procés d’aprenentatge dels nostres alumnes fins que tornem a la nostra rutina.

Tot i que aquest material s’ha passat a totes les famílies aneu mirant la pàgina  Web de  l’escola on s’anirà compartint informacions i recursos.

Us volem recordar algunes actuacions i aspectes a tenir en compte:

• El Departament d’Educació ha arribat a un acord amb Televisió de Catalunya i Catalunya Ràdio per fer difusió a través de la seva programació activitats  d’aprenentatge. Concretament, el Canal Super3 podran veure “ Una mà de contes”, el programa de ciència “ Dinàmiks”, l’informatiu infantil i juvenil “ Infok”, l’espai de cuina amb “ Manduka o el concurs d’anglès “ Fish&Chips”. Catalunya Ràdio ho farà a través de les xarxes socials als espais “ Adolescents iCat “ i “ iCat Kids”
  • Aquesta setmana l’Ajuntament entregarà targetes de prepagament a totes les famílies dels menors beneficiaris de les beques de menjador.
  • Totes les dates i terminis han quedat suspesos fins a nou avís ( preinscripció, matriculació, avaluacions externes, portes obertes, informes famílies,..). Si hagués qualsevol canvi, ja us avisarem. Moltes informacions van canviant dia a dia.

L’equip docent ha elaborat un vídeo dirigit principalment al nens i nenes de l’escola per tal de donar un missatge d’il·lusió, tranquil·litat i futur…Tot passarà i aviat ens podrem abraçar i continuar  amb la nostra quotidianitat !!

Estem a la vostra disposició,

Equip Directiu i Equip Docent

#JOEMQUEDOACASA

ESCOLA JAUME BALMES

PROPOSTES DE 5è

Benvolgudes famílies,
En primer lloc, esperem que estigueu tots bé i porteu el confinament de la millor manera possible. Davant d’aquesta situació excepcional i complicada, us volem transmetre el nostre suport i recolzament. Aprofitem també per recordar-vos  que és molt important seguir totes les… Llegeix més»

English at Home

Hello everyone!
Esperem que estigueu tots la mar de bé!
Des de l’àrea d’anglès també us volem fer propostes. Us hem preparat una pàgina web amb activitats en anglès per tal que aneu practicant. Les propostes estan dividides per cicles. Al llarg d’aquesta setmana i la que… Llegeix més»

Propostes 6è

Benvolgudes famílies de sisè,
En primer lloc, desitjar-vos que tots estigueu bé i recordeu de seguir les recomanacions que les autoritats sanitàries ens fan, pel bé de tots nosaltres ens quedem a casa.També ens agradaria animar-vos en aquests moments d’incertesa, estem segurs que tot això passarà i ens podrem veure aviat.… Llegeix més»

Propostes 3r

Bon dia famílies!
Tenint en compte la situació excepcional d’aquests dies,les mestres de tercer estem elaborant unes tasques per aquest dies de confinament, des d’assessorament, idees, maneres de poder anar reforçant continguts de les diferents àrees de llengües, matemàtiques, medi…
Recordeu que es tracta d’anar reforçant… Llegeix més»

Fem reptes?

Benvolgudes famílies,
Degut a que el confinament durarà uns quants dies més, les mestres d’infantil us proposem uns reptes diaris perquè els pugueu fer en família, passant una bona estona i a la vegada recordar i fer nous aprenentatges.
Si voleu, podeu compartir les experiències a través… Llegeix més»

COMUNICATS

COMUNICAT DEL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ
El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper 27 de març, ambdós inclosos, tots els… Llegeix més»