NOTÍCIES AMPA

L’AMPA és l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes de l’escola. El seus objectius són:

• Col·laborar amb tots els components de la comunitat escolar en tot allò convenient per a l’educació dels nostres fills i filles. És per això que sempre intentem treballar de forma coordinada amb la direcció de l’escola.
  • Cooperar en les activitats educatives del centre, escoltant i informant el Consell Escolar de Centre pel que fa a l’establiment de criteris per a la participació en activitats culturals, esportives i recreatives, així com en les accions assistencials que es puguin prestar.
  • Presentar i proposar al Consell Escolar programes d’activitats complementàries, menjador etc.
  • Programar i realitzar activitats pròpies de l’associació, així com organitzar l’adquisició col·lectiva i, en el seu cas, la distribució, dels mitjans necessaris per a l’educació que estiguin a càrrec dels pares, sense perjudici de continuar exigint la total gratuïtat de l’ensenyament.
  • Informar als membres de l’associació de tot allò relacionat amb aquesta i l’escola.
  • Fer d’unió entre l’escola, família i el seu entorn (ajuntament, entitats,…).
  • És una associació sense ànim de lucre.

QUÈ FEM?

Coordinem les activitats EXTRAESCOLARS:

1. TEATRE
  2. ANGLÈS
  3. EXPRESSIÓ PLÀSTICA
  4. ROBÒTICA
  5. CERÀMICA
  6. TENNIS
  7. BALL MODERN

Col·laborem en:

1. Material per a projectes concrets de l’escola.
    2.  FESTES:
      • Castanyada amb les castanyes.
      • Nadal amb l’esmorzar.
      • Sant Jordi amb les manualitats i tallers.
      • La Mona amb les garlandes.
      • El dia da l’esport amb el berenar al castell.
      • Festa de final de curs.

Organitzem les  COLÒNIES

ORGANIGRAMA

PRESIDENTA VICEPRESIDENT SECRETARI TRESORERA VOCALS

COMISSIONS

Un dels objectius de la nova junta de l’AMPA és crear comissions transversals en diferents àmbits relacionats amb l’escola amb la intenció d’apropar i integrar les famílies a la comunitat escolar. La idea és que aquestes comissions estiguin integrades per un o més membres de la junta de l’AMPA i pares/mares/avis/àvies, etc. que tinguin ganes de col·laborar en àmbits i ocasions concretes.

Les comissions proposades són aquestes:

• Comissió de festes: col·laborar en l’organització de les festes de Sant Jordi i fi de curs.
  • Renovació d’estatuts: aquesta serà una comissió puntual d’aquest any que pretén renovar els estatuts de l’AMPA que actualment són obsolets.
  • Formació/xerrades: organitzar i promoure xerrades, cursos formatius, etc. sobre diversos temes d’interès i actualitat.
  • Recursos/material: en el cas que l’escola detectés necessitat d’algun material en concret demanaria ajuda a aquesta comissió que s’encarregaria de gestionar-ho buscant sempre la solució dins la pròpia comunitat escolar. És a dir, si per exemple es necessiten llibres de lectura per a nens de cicle inicial, aquesta comissió demanaria a les famílies que tinguin llibres d’aquesta edat, i que ja no fan servir, de cedir-los a l’escola.