Projecte etwinning

Les classes de cicle superior estem participant en la plataforma etwinning que connecta escoles d’Europa i altres països per poder conèixer-se i compartir algun projecte en comú, on els alumnes es poden escriure cartes, fer vídeos sobre temes escolars o de cultura del país etc… utilitzant l’anglès com a llengua vehicular, fet que potencia l’aprenentatge en els nostres alumnes.

Aquí podreu veure alguns dels treballs que hem fet, tant vídeos com fotos de l’experiència.

Cliqueu sobre de cada curs i podreu veure el vídeo de presentació que va preparar cada classe.

5è A

5è B