Sortida a Vilafranca – Cicle Mitjà

Hola famílies!

Després d’uns mesos sense sortides, els i les alumnes de Cicle Mitjà hem fet una sortida que ha valgut per totes; o com a mínim per 3.

De primer vam anar a l’Auditori de Vilafranca a veure l’obra teatral CÖSMIX on un parell d’extraterrestres van fer-nos riure i gaudir amb música, teatre i robòtica.

Després del teatre vam pujar com un coet fins al centre de Vilafranca, al VINSEUM on ja ens esperaven les dues ambientòlogues que ens farien la visita. Ens vam separar en tres grups. Dos grups van entrar dins el museu:

• Un grup va anar a la sala de conservació d’aus (ornitologia) on vam ajudar a una biòloga a tornar a classificar unes carpetes amb característiques de diferents aus del Penedès. Vam descobrir aus de ribera, de bosc i de conreu. També vam aprendre a utilitzar una taula de classificació per cribatge d’animals.
  • Un altre grup va dedicar-se a experimentar amb la seva pròpia pell les diferents adaptacions de les aus per alimentar-se i desplaçar-se amb un raguitzell d’estris i materials. Una experiència genial.

El grup que s’esperava va anar a fer un volt pel centre de la vila. També van elaborar una sorpresa per als altres dos grups que ben aviat descobriran. (ssshht!!).

Els altres dos grups, a l’intercanviar-se per aquest darrer, també van anar a passejar pel centre de la vila i a descobrir petits secrets que poca gent coneix de la Vilafranca medieval i modernista. Ara ja són una mica més savis.

Un cop tots tres grups vam passar per totes tres activitats vam anar al Parc Sant Julià a dinar, descansar i jugar una estoneta breu fins que va arribar l’autocar que ens portaria de nou a l’escola.

Un dia intens però molt interessant!

AQUÍ TENIU UNES QUANTES FOTOS DEL DIA!

Bon cap de setmana!