Plantada a l’hort – SarrocaNews [video]

Després de treballar la Noticia i com s’estructura, toca posar-ho en pràctica.

Els alumnes de 3r es dedicaran a l’elaboració de noticies que vagin succeint a l’escola o al seu entorn.

De primer la PLANIFICACIÓ on hauran de respondre a les preguntes bàsiques de qualsevol notícia: què, qui, on, quan, com i perquè.

Després toca la REDACCIÓ escrita on els alumnes hauran de fer servir la informació planificada i escriure un text coherent, ben ordenat i estructurat i amb sentit.

Finalment hauran de preparar el text per a la PRODUCCIÓ ORAL que gravarem per a totes les persones que ens mirin.

Aquí teniu la primera notícia: